Strony

niedziela, 31 maja 2015

A ja mażę, i mażę, i mażę... ;)

To, co ostatnio sprawia mi niesamowitą radochę można by chyba określić jako "bazgroterapia" ;)
Podobno świat już jakiś czas temu oszalał (albo wydawcy światu wmówili) na punkcie kolorowanek dla dorosłych. U nas jest jeszcze chyba do szału daleko, bliżej do zdziwienia lub lekkiej konsternacji: co robisz...? kolorujesz???
Tak, koloruję! Z tym, że mnie kolorowanie przydawało się już lata temu przy pracy z osobami z afazją. Fakt, znalezienie wtedy wzorów mogących przydać się dla dorosłych ( więc nie misie i inne pysie) było trudne. Dzisiaj jak się okazuje, nie ma z tym problemu. Całe morze wzorów jest do pobrania z netu, i coraz więcej można też kupić specjalnie przeznaczonych do tego książek.
Co daje takie kolorowanie? Rodzinie zagadkę: czy żona i matka sfiksowała już całkiem? Mnie odprężenie i dobrą zabawą. Włączam sobie jakiegoś audiobooka, albo muzykę, biorę kredki, kolorowanki i zacięciem przedszkolaka koloruję :D
Fakt, gdybym umiała rysować, to bym rysowała. Skoro nie umiem, a potrzebuję chyba kolorów to kolorowanki są dla mnie idealne. I guzik mnie obchodzi jaką tam sobie kto teorię dorobi ;)))
Zabawa jest doskonała, polecam :)






8 komentarzy:

  1. Jakie to fajne! Gdzieś widziałam kolorowanki dla dorosłych, ale jakoś nie zwróciłam na nie większej uwagi. Zwłaszcza domki są super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla to jest kapitalne rozwiązanie! zabawa jest super :) Nie dziwię się, że nie zwróciłaś uwagi, przecież sama świetnie rysujesz! Zresztą jeden tego dowód stoi u mnie na honorowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze i ja spróbować! Świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyszły Cie te kolorowanki :)
    Ja rysuję tylko wtedy jak chcę zachęcić syna do malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci to idzie. Też zastanawiam się nad taką formą relaksowania sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja koloruję razem z córką:) Mam świetną wymówkę, wszak ona nalega!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Moja Droga :)) Co u Ciebie slychac ?? Odezwij sie Prosze wkoooncu :)) Kolorowanki takie sa suuper ,i super ze i Tobie one sie spodobaly :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powrót do młodości. Jest to używane jako technika antydepresyjna jak i antystresowa.
    Przynajmniej jest jakieś zajęcie na chwilę ;)
    W wolnym momencie zapraszam do przeczytania moich dość humorystycznych wpisów na bloga ;)
    https://www.bloglovin.com/people/demokratyczna-19304055
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedziłeś. Miło mi będzie, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...