Strony

niedziela, 29 marca 2015

W kolorze bajora ;)

Bluzka jaka jest, każdy widzi ;)
 
Miała to być radosna, wiosenna zieleń, ale tak wybierałam i oglądałam, że w końcu ...zamówiłam nie to, co chciałam. Jak łatwo się domyślić były to oczywiście zakupy internetowe. I tak ta dzianina koloru wody w bajorze w parku obok mojego bloku leżałaby pewnie ku uciesze moli nie wiadomo jak długo, gdyby nie moja koleżanka. Żeby jej udowodnić, że kolor jest naprawdę nieciekawy w trochę ponad pół godziny uszyłam bluzinę. Dodałam łaty z recyklingowego  jeansu (którego mam dzięki mojemu dziecku mam duuużo), żeby trochę ożywić trupi kolorek materiału. Bluzka szyta na na Juki HZL-K85.

4 komentarze:

  1. No i patrz, chciałaś udowodnić, że nieciekawy, a tymczasem Ci się to wcale nie udało ;-)
    Bluzina w interesującym, inteligentnym i eleganckim kolorze, a aplikacje super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Jednak długo w bluzinie nie pochodziłam, rozciągnęła się niesamowicie i tym samym zakończyła swój żywot.

      Usuń
  2. Bluzka jest super :) Ja lubię takie kolory i fason :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) mnie się marzył bardziej wiosenny energetyczny kolor :)

      Usuń

Cieszę się, że mnie odwiedziłeś. Miło mi będzie, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...