Strony

wtorek, 26 marca 2013

Mmmuuuuu :)

Na zamówienie Hany powstała krówka.
Krówka prezentuje aktualne trendy na wiosnę (drôle couture - najnowszy trend mody), ponieważ wierzymy, krówka i ja, nie ja i moja wspaniałość ;D, iż wiosna jednak się pojawi.
 

Powstała od razu linia najmodniejszych dodatków. Uwaga! Wracamy do kapeluszy!
Wraca także moda na dłuższe gacie, ale tutaj uwaga: bogato zdobione ;)
Przy okazji szycia krowisinej kiecki, pierwszy raz użyłam takiej fajnej stopki do zawijania materiału. 
Bardzo fajna sprawa, aż mi żal, że do tej pory omijałam takie wynalazki z daleka. 

A na koniec coś dla rodziców dzieci edukujących się. Kto z nas nie zna tego widoku :)))

Ps.1 Krowę uszyłam z tego wykroju, tylko przerobiłam brzuszek, nogi i pysiola. Zamiast jednej zaszewki na przedniej części pyszczka zrobiłam dwie.

Ps.2 tradycyjnie uwolniłam tkaniny

32 komentarze:

  1. Śliczna :) Uwielbiam krówki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki śliczne, ja też je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wyszla :) A jak kroj zobaczylam to od razu przypomnial mi sie kroj owieczki ,ktora niedawno szylam :) Dziekuje za szablon :) Milego wieczorka Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :)), ja owieczkę też szyłam m.in na bazie tego wykroju, ale z wtedy z tym jednym szwem pośrodku. No i rogi pominęłam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z dwoma szwami kochańszą ma mordeczkę.Słodka ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka bardziej krowia moim skromnym zdaniem ;) dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  6. Prześwietna, prezentuję się cudnie, no i modnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie maskotki są cudne a ile w nie serca się wkłada ... bezcenne
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam serca, jak to dużo wypychacza w te szmaciaki wkładam ;)
      Bardzo dziękuję!
      Tak naprawdę, to faktycznie sporo serducha w tych zwierzakach zostaje :)

      Usuń
  8. Hello mućka :) no nie, ona ma to coś w sobie :)
    Ps. wreszcie widzę zdjęcia na blogach, bo do tej pory byłam uziemiona przez jakiegoś wrednego wirusielca :) i tak zaglądam w odwiedziny a tu "TAKIE KRÓWSKO" :)Super !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spojrzenie robi takie wrażenie ;)))
      Dobrze, że już wszystko w porządku z Twoim kompciem!
      Bardzo, bardzo dziękujemy jak i krówsko :D

      Usuń
    2. Ono Powala :D To jeszcze RADOSNYCH I CIEPŁYCH ŚWIĄT ŻYCZĘ !!! bo takie Twoja mućka zapowiada :D

      Usuń
    3. Dzięki ogrooomniaste :) ja jak zobaczyłam Twoje ostatnie kolczyki to mi szczęka opadła, są niesamowite :)
      Dziękuję za życzenia świąteczne!

      Usuń
  9. Modniacha pełną gębą z tej Twojej krówki. Super.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosto z wybiegów w Paryżu ;)
      Bardzo dziękuję
      Pozdrowienia serdeczne :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. OOOOOOOgromnieeeeeee dzięęęęęęęękujęęęęęęęę :)

      Usuń
  11. To jest TA krowa? Dla mnie? Naprawdę? Nie dam jej nikomu, nie ma takiej opcji! Nie mam słów, to i andronów pleść nie będę. Naprawdę? Moja? W tej sukienusi i kapelutku? Z gaćmi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest TWOJA krowa!!! Przywyknij do tej myśli, ONA NADCIĄGA. Właściwie to jedzie, z pomocą Poczty Polskiej, w towarzystwie psiny :)
      Oczywiście, jak prawdziwa dama, podróżuje w pełni ubrana :)
      Buziaczki

      Usuń
    2. Dziękuję Eduszko! Ona jest taka piękna, że obawiam się o jej cnotę. A jeśli z nią jest PIES na kobiety???

      Usuń
    3. o masz, o tym nie pomyślałam :))) cóż, przynajmniej podróż upłynie im na przyjemnościach :))))

      Usuń
  12. Bombowa krówka *.*
    Zrobisz mi też ? Może być inny zwierzak < 33
    proszę i zapraszam : http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się cieszę, że krówka Ci się podoba :)
    Zwierzaki szyję w ramach pomocy Fundacji Niechciane i Zapomniane.
    Mam taką propozycję: zaczekaj chwilę, kiedy pojawią się nowe zwierzaki do kupienia na rzecz Fundacji, wtedy będziesz mogła się zdecydować, którego chcesz kupić.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do The Verstile Blogger Award. Gratulacje! Zasady konkursu na: http://my-great-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna krowa, sympatyczna i do tego ładnie ubrana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, miło mi bardzo, że Ci się podoba :)

      Usuń

Cieszę się, że mnie odwiedziłeś. Miło mi będzie, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...