Strony

środa, 5 grudnia 2012

Tilda Mikołaj ( w krawacie i bez)

Tildo - fascynacji ciąg dalszy.

Jak powszechnie wiadomo, Mikołaj w krawacie jest mniej awanturujący się.
I dopytujący się: a byłaś/eś grzeczny? a pracowity? itd.
Mikołaj w krawacie uprzejmie rozdaje upragnione prezenty, nie zadając zbędnych pytań.




Temu krawat się nie dostał, ponieważ zachciało mi się zrobić wzorek na koszulinie.
Ponieważ Łusia posiada aż dwa ściegi, więc zaszalałam z zygzakiem.
Brak krawata został zrekompensowany zarządzaniem kasą na prezenty.

Tak w ogóle, to chłopaki nie tylko śpią ale też siedzą na niezłej kasie, wszyscy trzej:


W sumie jakby im się dobrze przyjrzeć to bardziej są podobni do  hrabiego Monte Christo zaraz po ucieczce z więzienia albo do  Toma Hanksa w filmie Cast Away, niż do Mikołaja ale teraz to już trudno.

A na tych krasnalkach ćwiczyłam sobie szycie tildzianych wzorów.





Gdyby ktoś miał ochotę któregoś przygarnąć, to zapraszam, za 25 zeta + 9,50 złocisza dla Poczty Polskie.
Powody podane w poprzednim poście.

Życzę wszystkim wspaniałych Mikołajkowych prezentów, ale dla Was a nie od Was ;)

Sobie życzę żeby mi wreszcie ból kręgosłupa przeszedł, bo póki co wyglądam jak  Quasimodo.
Podobno trudne sytuacje w życiu są po to, żeby docenić te dobre.
To ja teraz ogromnie cenię:
- możliwość kręcenie głową w dowolnym kierunku,
- robienie prawą ręką tego co się chce, właściewie czegokolwiek po prostu,
- spanie w dowolnie wybranej pozycji  (normalny sen cenię od wielu lat - kto miał do czynienia z bezsennością, wie o czym mówię)
- jazdę tramwajem ( prawa jazdy nie mam, bo  lekko ślepa jestem ;)) ) bez syku bólu przy każdym mocniejszym bujnięciu.
Ale ja mam wymagania :)))

18 komentarzy:

  1. uniwersalnośc Tildowych wzorów daje duuże pole do popisu.. jeden wykrój, a wiele możliwości. bardzo mnie się widzą Twoje mikołaje, świetne kratkowe łaszki mają;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :) ja już tylko bazuję wykrojach ubranek. A kratkowe łaszki mają z SH - kupiłam kilka serwet za parę złotych. Serwety i obrusy do niczego, bo z dziurami albo plamami, ale dla mnie ekstra!

      Usuń
  2. Piękne są. Jesteś mistrzynią!
    Mam nadzieję że jutro wstaniesz bez bólu w plecach.
    Wiem co to znaczy :/
    Ściskam mocno
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Goya, kochana jesteś :) mnie już tak łamie od kilku dni :( wczoraj na maxa (poryczałam się w tramwaju, jak kompletna dziunia!), dzisiaj ciut lepiej :)

      Usuń
  3. bardzo ładne i tak starannie wykończone!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobieństwo zdumiewające :D Co nie zmienia faktu, że są superaśne i bardzo mikołajowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. :D Dzięki serdeczne :) dwa już wylądowały u przedszkolaków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szyjątka są piękne i takie dopracowane w każdej niteczce:)Życzę Ci aby ból pleców poszedł sobie i już nie wrócił:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mikołaj w krawacie :D świetny pomysł !
    Pozdrawiam serdecznie - Agnieszka, mama Natalki

    OdpowiedzUsuń
  8. ten różowiak jaki ładny :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. se siedzi w gabinecie i czeka, razem z owcą :)))

      Usuń
  9. Piekne te Twoje tildowe Mikolaje!!! :))

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne MIkołaje, świetna cena:))) Ten kręgosłup to eh.. Mam to samo , masakra, ale cóż i ciągle życzę sobie by w końcu przestał dokuczać.

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję :) co do ceny, wiem że jest bardzo mała, ale wolę puści prace w świat nawet za małą kasę niż trzymać je na półce :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedziłeś. Miło mi będzie, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...