Strony

wtorek, 2 października 2012

Coś fajnego i do tego w Łodzi !

W Łodzi też czasami dzieje się coś ciekawego i do tego nie na pierwszych stronach kronik kryminalnych ;)
Bardzo podobają mi się dwa zupełnie różne wydarzenia, na które chciałabym dotrzeć:
Pierwsze w Polsce i  w Łodzi!!!:

Bardzo podoba mi się zarówno idea jak i zaplanowany program tych targów.
Ponieważ jestem zwolenniczką zasady iż  "nie należy mnożyć bytów ponad potrzebę"
wszystkie informacje są dostępne tutaj:

Drugie bardzo ciekawe wydarzenie to 23 Międzynarodowy Festiwal Komiksu i Gier


 i tak jak powyżej bez mnożenia bytów/ bitów danych, wszystkie informacje tutaj:  
oraz u Wielkiego Brata ( vide Orwell nie TVN ;))   

Pierwsza informacja oczywista, przecież szyję i tego w miarę świadomie, w większość z tkanin pochodzących z odzysku, tudzież recyklingu.
Druga, bo lubię grafikę komiksową. Poza tym mam podstępny plan, żeby zaciągnąć tam mojego dzieciaka. Dzieciak rysuje całkiem dobrze, ale nie widzi w tym praktycznego zastosowania ( tak jak mamusia dawno temu ;)) Więc sobie wymyśliłam, że jak zobaczy takie fantastyczne, praktyczne zastosowania to może bardziej rysowanie polubi :)) 
Biedny dzieciak, ciężkie ma życie z podstępną matką! Dobrze, że chociaż ojciec dzieciaka to dobry człowiek i spokojny taki :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że mnie odwiedziłeś. Miło mi będzie, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...