Strony

niedziela, 15 maja 2016

3/4 piórnika ;)

Ni to piórnik, ni kosmetyczka. Ot takie coś na wszystko, co się poniewiera w torbie. A że ja torbę mam dużą i to poniewierającego się dobra też jest sporo. A jak jest takie coś, to część maneli myk do środka i jest spokój.
Szyje się prosto,szybko i bardzo łatwo. Wystarczy do kawałka tkaniny wszyć ekspres, zszyć po bokach i po sprawie. Jakby ściąć i zszyć boki wyszedłby klasyczny piórnik.
Całość szyłam na Juki HZL K-85, bo tylko tą maszynę mam w tej chwili w domu. Zbierałam się i zbierałam, żeby napisać jej recenzję. W końcu się zbiorę i napiszę bo bardzo mało o tym modelu można znaleźć informacji w internecie.





Całość szyta oczywiście ze starych portek.

8 komentarzy:

  1. Noooo wkoncu sie Ciebie doczekalam :))) Suuper takie piorniczki i od razu porzadeczek w torbie sie robi :)) Chyba tez skusze sie na taki piorniczek :)) Super ,ze sie odezwalas :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać :)) cieszę się, że do mnie zaglądasz! niby-piórniczki polecam, szczególnie dla miłośniczek dużych toreb. Szyje się je błyskawicznie :D

      Usuń
  2. No i mam kolejne zadanie. Kosmetyczka do torebki. Uwielbiam wilegachne torby a znalezienie w nich czegokolwiek graniczy z cudem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam :) można wszystko w torbiszczu dużo lepiej ogarnąć :)

      Usuń
  3. Miło, że znowu wpadłaś :) lubię oglądać twoje szyjątka są takie praktyczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne, bardzo miło mi to czytać :)

      Usuń
  4. o proszę , jakie praktyczne! a ja...jak to mówią szewc bez butów chodzi....ale chyba też sobie takie cuś uszyję...mniej przekładania przy zmianie torebki i łatwiej coś znaleźć...a nawet jeśli nie, to z pewnością trudniej coś w torbie wtedy zgubić, zawsze wszystko w jednej saszetce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam, szyje się szybko i bardzo ułatwia życie :)

      Usuń

Cieszę się, że mnie odwiedziłeś. Miło mi będzie, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...