Strony

poniedziałek, 17 września 2012

Słonioszycie z Koalą ;)

Bardzo spodobała mi się akcja Fundacji Słonie na Balkonie -Setki SŁONI dla DZIECIAKÓW 
Fundacja Słonie na Balkonie
 Razem z Przedszkolem Koala zorganizowaliśmy dzisiaj szycie słoni.
 Plakat zapowiadający akcję wyglądał tak ;)))) 
To wybitne dzieło szans na wygranie konkursu na plakat roku raczej nie miało, ale uwagę niewątpliwie przykuwało :))) 


Samo szycie wyglądało tak:

Czy to na pewno słoń?

Może i słoń ;) 
Obok mnie Eduszka, czyli mój niezawodny pomocnik :)

Ja "wykańczam" dzieła dzieciaków, Edika utyka :)

Łatwo się nie poddam, odnajdę najlepsze rozwiązanie techniczne! :)

 Porażeni wielkością ostatniego słonia - słoń w dalszym ciągu w szyciu!

 Nie, no co to ma być??? Ja protestuję :)

Jutro wynik będzie lepszy, wykonamy 200 % normy!

Szyło się miło, ale popołudnie się skończyło... cdn :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że mnie odwiedziłeś. Miło mi będzie, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...