Strony

piątek, 23 listopada 2012

Wyróżnienia :)


Ostatnio dostałam aż cztery wyróżnienia w krótkim czasie. 
Bardzo fajnie, że podoba się moja szemrana pseudotwórczość :)))

Zasady tego wyróżnienia są następujące
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" .
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. 
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Wyróżniły mnie:

Odpowiedzi na pytania:
1. Książka jaką ostatnio przeczytałeś/aś? Micheal Connely Ołowiany Wyrok
2. Pop,disco,rap ,techno,rock czy metal? metal ;)))
3. Poranny Śpioch czy poranne ADHD? bezsenność
4. Tworzę czy odtwarzam? radosna twórczość ;)
5. Co najlepiej pamiętasz z historii? kolejki po Ekspress
6. Romanse czy morderstwa ? (oczywista w fabule ^^) miks
7. Słońce czy księżyc ? księżyc
8. Kot czy pies? ( nie mogła sobie odmówić tego pytania :-) wszystkie kudłate
9 .Hercules Piorot czy Detektyw Monk? kocham, kocham, kocham obu tych Panów
10. Wakacje z biura czy z mapą w ręku? w jednym miejscu według własnej fantazji
11. Jestem........(zdefiniuj siebie w jednym zdaniu)

 Odpowiedzi na pytania Emi:
1. Budyń czy kisiel ? budyń
2. Sernik czy drożdżówka ? sernik
3. Książka czy film ? i to i to
4. Woda czy sok ? sok
5. Samolot czy samochód ? spacer
6. Skrzypce czy gitara ? gitara
7. Ognisko czy grill ? grill
8. Miś czy królik ? miś
9. Biały czy czarny ? czarny
10. Narty czy sanki ? sanki
11. Ulubiony film ? wiele



Odpowiedzi na pytania
1. Psy czy koty? i to i to
2. Jaka jest różnica pomiędzy owczarkiem a wilczurem? desygnatu
3. Wysokie obcasy czy trampki? szpilki
4. Owoc czy warzywo? warzywo
5. Piżama czy koszulka nocna? ma być ciepło
6. Z czym kojarzy Ci się flanela? z piżamą ;)
7. Ulubione zestawienie kolorów? czarny z czarnym
8.  Książka, którą aktualnie czytasz? Micheal Connely Ołowiany Wyrok
9. Jakiego koloru są Golden Retrievery? Złotego
10.Świnka morska czy chomik? Świniaczek
11. Najbardziej nietrafiony prezent;) Książka o jakiejś diecie 


Odpowiedzi na pytania
1. Ulubiona sałatka? tak z brokułów
2. Co zainspirowało Cie do pisania bloga? szycie
3. Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa? wiele
4. Moja wymarzona podróż, gdzie? do Australii
5. Wiosna czy jesień? jesień
6. Płaszcz czy kurtka? płaszcz
7. Plecak czy torebka? torba
8. Telefon stacjonarny czy komórkowy? komórka
9. Rower czy rolki? oj nic
10. Najbardziej podziwiam blog? wiele jest takich
11. Chętnie pomogę? jeżeli widzę sens pomocy

I teraz to najtrudniejsze, bo wiele blogów uwielbiam, poza tym nie można nominować tych od których dostało się wyróżnienie :(
Zamiast wymyślonych przeze mnie pytań skorzystam z "Kwestionariusza Prousta"

"Kwestionariusza Prousta", ta swoista gra towarzyska, była popularna w XIX wieku - należało odpowiedzieć na kilkanaście krótkich, osobistych pytań, dotyczących różnych aspektów osobowości, zainteresowań, upodobań. Jak głosi legenda ;) dwa razy odpowiadał na nie Marcel Proust.
A oto pytania kwestionariusza;


Główna cecha mojego charakteru:
Cechy, których szukam u mężczyzny: 
Cechy których szukam u kobiety:
Co cenię najbardziej u przyjaciół: 
Moja główna wada:
Moje ulubione zajęcie: 
Marzenie o szczęściu:
Co wzbudza we mnie obsesyjny lęk:
Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem:
Kim lub czym chciałabym być, gdybym nie była tym, kim jestem:
Kiedy kłamię:
Słowa, których nadużywam:
Ulubieni bohaterowie literaccy:
Ulubieni bohaterowie życia codziennego:
Czego nie cierpię ponad wszystko:
Dar natury, który chciałabym posiadać:
Jak chciałabym umrzeć:
Obecny stan mojego umysłu:
Błędy, które najłatwiej wybaczam:
Moja dewiza:

Udział w zabawie jest dowolny! 
Wyróżnienia są fajne, odpowiadanie na pytania i układanie nowych - absorbujące ;)
Dopełniłam obowiązku odpowiedzi, jednak uważam, że odpowiadanie na pytania KP jest naprawdę dowolną sprawą osób nominowanych.

Wyróżnione blogi :)

http://bycharczerka.blogspot.com/

http://kamino70.blogspot.com/
http://goyarose.blogspot.com/
http://amimaskotki.wordpress.com/

14 komentarzy:

  1. Ojej, dziękuję :D Zaraz się wezmę za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam, czytałam - dzięki za poświęcony czas!

      Usuń
  2. Dzięki Ewuś :)
    Chyba już jutro pomyślę :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może poczekać, a Twój blog - kocham go i już!!!

      Usuń
  3. czemu ja to przegapiłam...ale już się zastosowałam, bardzo Ci dziękuje , wiele przyjemności mi uczyniłaś i wiele radości miałam przy odpowiedziach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemność to miałam ja czytając odpowiedzi!!!

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Największym i najważniejszym dla mnie wyróżnieniem jest Twoja obecność na moim blogu w postaci komentarza pod postem. Zazwyczaj zdawkowo piszę o sobie zresztą brakuje mi talentu do pisania. Najlepiej i najwięcej o mnie mówią moje prace zatem wybacz mi proszę ... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Twój blog i zdaję sobie sprawę, że wyróżnienia są fajnie... i trudne jednocześnie, ale bardzo się cieszę, że się bitowo poznałyśmy :))

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie!!! Czuję się zaszczycona ;-)))) Wieczorkiem zabiorę się za odpowiedzi... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, kłaniam się. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pojęcie desygnatu powaliło mnie na kolana! Jest świetne! Rozczuliło mnie totalnie! Wpisuje je natychmiast do swojego słownika:)
    Gratulacje dla wszystkich nominowanych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję. Podpisuję się jednak pod tym co napisała wyżej Monika (Kamino). Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję bardzo, czas więc zakasać rękawy :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedziłeś. Miło mi będzie, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...