Strony

wtorek, 26 lipca 2016

Urlop :D

Mam urlop, mam maszynę ( i to niejedną ;D ) więc powyciągałam poupychane tkaniny i postanowiłam wyszyć co się da. I tak powstała autorska kolekcja toreb szmacianych, w sam raz na lato i do lasu ;) oraz niewielka ilość kosmetyczek oraz zwierząt. Uszyłam też różne fajne poduszki i takie słodkie pojemniczki na kosmetyki mojej Misi. W każdym razie zaczynam się zastanawiać czy to już szycie kompulsywne czy mam jeszcze szanse na załapanie się na granice normy ;D
Co do toreb, to zagadką jest dla mnie skład i pochodzenie tej jasnej tkaniny. Wyglądem przypomina surówkę bawełnianą, ale jest od niej dużo sztywniejsza. A co ciekawe za nic nie mogę sobie przypomnieć skąd ją mam. W związku z tym, że moje szmaciane zapasy przechowuję we wspólnej pralni, to zaczęłam nawet podejrzewać sąsiadkę czy aby mi nie podrzuciła niepotrzebnego balastu szmacianego ;)
Przy okazji szycia całkiem przypadkiem zahaczyłam o Castoramę i nabyłam szablony, produkt pierwszej urlopowej potrzeby :D


 I tutaj szablony się kończą, a zaczynają wzorki, wzoreczki maszynowe:




 A to to już była dawno temu uszyta, tylko się w gałganach zaplątała.


A teraz będą kosmetyczki:
 



I na koniec zajączka w bardzo eleganckich gaciach :D


I to póki co było na tyle, ale mam jeszcze parę dni urlopu ;)

ps. uwolniłam naprawdę sporo tkanin!

8 komentarzy:

  1. Rewelacyjne :) lubię twoje torby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleez Cuuudenka :)) Piekne prace Kochana :)) W krolisi sie zakochalam :))) Cuuudna :))) I bardzo spodobaly sie mi te Twoje paski do toreb :)) Musze tez poszukac takie :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie Wakacyjnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :)))
      Aga ja te taśmy kupiłam tutaj http://allegro.pl/tasma-parciana-nosna-szer-2-5cm-25mm-40-kolorow-i6363968563.html?reco_id=52bc6f76-541b-11e6-89e3-56847afe9799&ars_rule_id=201

      Usuń
  3. Dajesz, dajesz;))) Kilka dni nie może się zmarnować;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebyś wiedziała :D nie ma się obijać! w końcu kto normalny nic nie robi na urlopie :)))

      Usuń
  4. Zając jest po prostu genialny! Ja do tej pory kupowałam klasyczne zabawki moim dzieciom i dzieciom znajomych online - tak najszybciej i najtaniej http://krasnal.sklep.pl/. Ale zaczynam śledzić takie blogi jak Twój i jestem coraz bardziej zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że mnie odwiedziłeś. Miło mi będzie, jeśli zostawisz komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...